cocacolabrudar

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

sorry

Av Gabriella och sofie - 16 oktober 2012 20:43

hej sorry att jag inte skrev vad jag skulle göra i dag försov mig så han inte blogga men jag ska skriva det i morgon JAg lovar och om jag inte gör det så skriv nåt jag ska göra och så fotar jag det så att ni ser att jag gjort det

men aja idag har jag varit med sofie och vi gick runt i hallsta och prata om allt möjligt sedan så såg vi på vampyre dieares( stavning)

det va roligt det är det jag gjort i dag

ne jo jag har haft... svenska prov  det va svort nestan okej det va enkelt men en då och så när vi hadde boxning på idroten så fick jag slag på armen så har på märken som inte gör ont  

och så har min hand skakat hella dan så har skrivit super fult i dag (hoppas svenska läran ser vad det står)

det va väll det om ni har frågor eller vill att vi ska skriva om nåt speciel så skriv det i en fråga eller omentar om ni inte vill göra det så kan ni konta oss det står på sidan nån stans <-- så ni vet

puss

Gabiella

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella och sofie - 6 februari 2013 09:22

HEJ. IDAG HAR JAG INGEN SKOLLA FÖR JAG BLEV KLART MED ALLT MEN JAG SKA ÅKA OM TYP 30 MINUTER TILL MIN FARMOR OCH FARFAR FÖR JAG SKA PLUGA MATTE SOM JAG GÖR EN GÅNG I VECKAN...     /SOFIE <3 <33 ...

Av Gabriella och sofie - 5 februari 2013 15:47


  så jävla snygg   /sofie

Av Gabriella och sofie - 5 februari 2013 09:37

 Vet inte vad jag ska göra är i skolan men alla arbeten är klara det är tråkigt blä.   /sofie ...

Av Gabriella och sofie - 4 februari 2013 19:06


Hej Idag har vi studiedag och jag och min kompis har plugat men jag orkar verkligen inte mer men det ska vara inlämnat idag så.   vill inte.   ha en bra kväll.     /sofie ...

Av Gabriella och sofie - 1 februari 2013 14:45

  Före:    Efter : första bilden var för typ en halv år sen och den andra bilden fårn idag.    ps. jag gillar när bilder är svart vita alltså gråa.   / sofie ...

Presentation


2 tjejer 1 stor värd
läs och följ
snälla pusssss

Fråga mig

1 besvarad fråga

räknare

fåtag på oss

E-mail-cocacolabrudar@live.se

instagram Gabriella-gabbe021

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kontakta oss


Ovido - Quiz & Flashcards