cocacolabrudar

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Gabriella och sofie - 13 oktober 2012 19:52

hej det är gabriella har och jag vill bara säga att nån gång dena monad så kommer det komma upp et vidio klip på när jag sminkar mig och så en med lite info om mig

puss och kram

Gbriella

Av Gabriella och sofie - 13 oktober 2012 13:11

hej på er gabriella har jo jag vill bara sägga att coca cola lihgt gör en socker beroende det insåg jag för 2 dagar sen varje dag så köper jag nåt i en afär men jag ska sluta för jag vill inte fölora mina former men aja jag sitter hemma hos min pappa och har presis ätit frukost det blev en dubel maka med sylt och jordnäts smör + mjölk hitta inte o'boyn så drack mjölk men jag har fåt en ny mobil nu kanke inte den bästa men en då det är en iphon 3 min bonus pappa ska ficksa den så att den blir råsa dar back och ficksa ett bättre glas dar fram och så ska jag vara med Sofie på mondag

sen undrar jag om ni inte skulle kunna följa mig på instagram i så fall så heter jag: gabbe021


föra veckan så hade vi 2 prov på onstan så det blev ju lite jobbigt men jag har tur att jag inte har tyska\franska\spanska som b-sprok för dom hade gloss test   

men jag klarade inte no provet så ska göra om det vilken dag som helst nästa vecka   

är lite räd men tror jag kommer klara det

MVH

 

Gabriella

Presentation


2 tjejer 1 stor värd
läs och följ
snälla pusssss

Fråga mig

1 besvarad fråga

räknare

fåtag på oss

E-mail-cocacolabrudar@live.se

instagram Gabriella-gabbe021

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kontakta oss


Ovido - Quiz & Flashcards