cocacolabrudar

Alla inlägg under november 2012

:/

Av Gabriella och sofie - 28 november 2012 11:25

Heej jag sitter i skolan och inser ''fan jag har inte bloggat på några dagar van fram med datan och skriv nåt''

det va tanken jag fick nyss.

jag har presis ätit potatis mos med nån fisk som hadde orange géga på sig,

inan det hadde vi Engelska, jag tyckte att det va lite jobbigt för jag skulle redovisa om nånting jag valde

Ian somerholden.

haha skulle vissa Elise hur man får upp favoriterna på datan och så råka jag tryka upp alla hahaha

fan va kul det va och hon bara ''Men Gabby du tryckte ju upp alla''

idag eller i kväll så kommer min förta vlogg upp på youtube för har fåt lite frågår om det  

http://www.youtube.com/channel/UCeR5Qho8xXoiBu7XUQ2Dr5A/videos?flow=grid&view=0dar

dar har ni den ;)

men vi ses sen :D

puss 

Gabriella


Av Gabriella och sofie - 23 november 2012 08:11

hej alla läsare jag har ju inte skrivit på ett tag och jag kan väll inte sägga att det är läxornas fel utan att jag har varit lite tröt somande på bussen till hallstahammar i dag (tröt)

aja har svenska nu vi gör ett prosekt om exakt vad vi vill som vi ska prata om framör klassen

det va väll det ... nej jag och Elise jbbar om One Direction

puss

Gabriella

 

 

:)

Av Gabriella och sofie - 17 november 2012 22:15

hej det är Gabbi som vanligt jag sitter i mitt och så kom jag på att jag inte bloggat på 3 dagar.

Japp idag var jag med Elin,Linda,Ina och Ida vi har varit lite har och dar i hallstahammar t,ex på maximlekparken, fredhem,och hos linda det va nåra få har så klart varit på fler men orkade inte skriva upp alla (jag är seg)

det va typ det oj ne har har ni en till blogg ni kan följa. 

http://www.meandmydays.devote.se/


puss 

Gabriella

Av Gabriella och sofie - 13 november 2012 21:58

hej jag fick min iphone 4 i dag och så får inte inte i gång kontot


hej

Av Gabriella och sofie - 13 november 2012 12:35

hej hetingar har matte nu det är inte mitt favo ämne men får väll duga antar jag anars får man ju inge job ;)

men vi hörs

puss

gabriella

hej

Av Gabriella och sofie - 13 november 2012 12:35

hej hetingar har matte nu det är inte mitt favo ämne men får väll duga antar jag anars får man ju inge job ;)

men vi hörs

puss

gabriella

:'(

Av Gabriella och sofie - 12 november 2012 14:12

heej det är en vanlig dag en vanlig mondag som alla anddra ondagar och jag har bara haft 7 läsare i dg oftas har jag typ  25 men nu har jag bara 7 man blir lite läsen men man får hoppas att det blir fler i kväll och om 2 timmar ska jag filma min vlogg och sedan så får vi se vad som händer antar jag men vi ses 

love 

 Gabriella

Av Gabriella och sofie - 12 november 2012 12:14

FEEJ alla som läser jag heter gabrilla och gillar glass vad giilar du skriv det görna så att jag vet det ;)

hej skulle bara skoja med er men ni får gjärna skriva vad ni gillar 

aa jag sitter i skolan och i dag ska jag ficksa med min vlogg så ni får se vad den heter i moorgon om jag lackt upp den ;D hihi

aa det va det jag ville säga och jag sitter i skolan så ni vet 

puss

Gabriella

Presentation


2 tjejer 1 stor värd
läs och följ
snälla pusssss

Fråga mig

1 besvarad fråga

räknare

fåtag på oss

E-mail-cocacolabrudar@live.se

instagram Gabriella-gabbe021

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kontakta oss


Ovido - Quiz & Flashcards