cocacolabrudar

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Gabriella och sofie - 10 november 2012 13:08

hej alla läsare jag kom presis hem från hallsta hamar när jag kom till stakon vi halv ett så misa jag busen så fick vänta i 15 minuter på busen fräs skit mycket och så efter det så  körde busen fel den glömde att svänga så då fick man sitta dar och se på när busen skule göra en U sväng????

sedan så kunde den inte ens stava skulle av vif hammarbacksvägen men dom skrev ringvägeb kan dom inte lära sig stava för fan ????

aa ja den busskafören va sämst aja det va väll det jag ville säga .

jo så kom det fram 2 tjejer i västerås och sa att dom älskade min blogg men skule vilja att jag skrev om min aotfit varje dag ska väll försöga och så vill dom att jag ska lägga up fler foton och det får väll 

      me to day


puss 

gabriella

  

Av Gabriella och sofie - 10 november 2012 10:38

HELLO alla fansen

jag sitter och ser andra avenyn just nu det är skit kul och kim är så snygg       kär.se

aa jag ska dra om 50 minuter till busstakon i hallsta hammar så vid 12 så åker jag till västerås för att träfa min Pappa

sedan så ska jag göra läxor och så men jag tror att jag ska blogga i kväl

men vi hörs hetingar

puss

 

Gabriella

Presentation


2 tjejer 1 stor värd
läs och följ
snälla pusssss

Fråga mig

1 besvarad fråga

räknare

fåtag på oss

E-mail-cocacolabrudar@live.se

instagram Gabriella-gabbe021

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

kontakta oss


Ovido - Quiz & Flashcards